en
Menu

Een familiebedrijf sinds 1899

Het verhaal van Driessen Food gaat ver terug in de tijd. In 1899 werd de basis gelegd in Zeist. Als poelier ging Christoffel  Driessen dagelijks met de bakfiets langs bij hotels en notabelen om ambachtelijke producten te leveren. In de afgelopen eeuw is Driessen Food uitgegroeid tot de meest complete versleverancier met een historie en een geheel eigen karakter.

history1.png
history2.png

Van poelier naar totaal versleverancier

In de jaren 70 is de basis gevormd voor het huidige Driessen Food. Henk en Wil Driessen vestigden zich in Bunnik als poelier en deden onder de naam Driessen La Flêche d'Or inkopen op de versmarkt Rungis in Parijs. De vraag van lokale restaurateurs om andere versproducten dan Frans gevogelte mee te nemen, kwam al snel. Met de toen wekelijkse pendel uit Parijs werd een steeds groter assortiment aan slasoorten, kruiden, paddenstoelen, kazen en andere delicatessen aangevoerd.

Zonen Christiaan en Ronald Driessen groeiden op met deze traditie en ontwikkelde ieder hun eigen vakspecialisme. Toen de nog jonge jongens het bedrijf in de jaren 90 overnamen, waren zij met hun gezamenlijke kwaliteiten en ervaring in staat het bedrijf versneld te laten groeien.

Driessen Food 24/7

Het familiebedrijf Driessen Food is de afgelopen 15 jaar uitgegroeid  naar een bedrijf met ruim 150 gepassioneerde medewerkers en het heeft de familiare sfeer behouden. Elke versgroep heeft een eigen versspecialist en medewerkers die er dagelijks voor zorgen dat onze klanten hun bestellingen ontvangen. 

Op 3 locaties (Bunnik, Utrecht en Tilburg) produceren we alles onafhankelijk en in eigen beheer. In 2009 is er aan het assortiment de productgroep vis toegevoegd. Vanaf 2012 verwerken we zelf de vis met eigen visspecialisten in ons visverwerkings bedrijf te Utrecht. Naast de binnenlandse horeca is ook de internationale cruisevaart een belangrijke afzetmarkt geworden. Eind 2015 is onze eigen groentensnijderij, met de meest moderne apparatuur, in gebruik genomen.

Driessen Food blijft op alle fronten innoveren. In assortiment, techniek, kennis en in service. Alleen zo kunnen we de beste zijn in wat we doen.

history3-1.png

Onze versgroepen